НОВІ ТРАКТОРИ PUMA 185-220 TIER 3 НАДАЮТЬ КОРИСТУВАЧАМ НОВИЙ РІВЕНЬ КОМФОРТУ ТА БАГАТО ПЕРЕВАГ   У   ПРОДУКТИВНОСТІ

НОВІ ТРАКТОРИ PUMA 185-220 TIER 3 НАДАЮТЬ КОРИСТУВАЧАМ НОВИЙ РІВЕНЬ КОМФОРТУ ТА БАГАТО ПЕРЕВАГ У ПРОДУКТИВНОСТІ

НОВІ ТРАКТОРИ PUMA 185-220 TIER 3 НАДАЮТЬ КОРИСТУВАЧАМ НОВИЙ РІВЕНЬ КОМФОРТУ ТА БАГАТО ПЕРЕВАГ У ПРОДУКТИВНОСТІ

НОВІ ТРАКТОРИ PUMA 185-220 TIER 3 НАДАЮТЬ КОРИСТУВАЧАМ НОВИЙ РІВЕНЬ КОМФОРТУ ТА БАГАТО ПЕРЕВАГ   У   ПРОДУКТИВНОСТІ

Три моделі з максимальною потужністю 225, 245 і 260 кінських сил / Новий стиль і нові функції / Варіанти трансмісії PowerDrive або CVXDrive CVT / Розширені інтервали обслуговування / Покращено комфорт / Покращено параметри точного землеробства / Збільшена вага трактора /

Новітні трактори серії Puma від Case IH пропонують безліч оновлень порівняно з моделями, які вони замінюють, охоплюючи сфери від зручності обслуговування до продуктивності та комфорту, а також використовуючи технологію, яка максимізує ефективність. Вони виглядають, почуваються, їздять і сконструйовані інакше, ніж їхні попередники.

Нові Puma 185, Puma 200 і Puma 220, розроблені для задоволення потреб користувачів сільськогосподарського бізнесу, яким потрібен продуктивний трактор із технологічними функціями, які максимізують ефективність, мають максимальну вихідну потужність 200 к.с., 220 к.с. і 240 к.с. коли підсилення потужності автоматично вмикається під час роботи ВВП і транспортування по дорозі. Нові моделі, які можна впізнати за своїм виразним новим стилем передньої частини, який може включати оновлення світлодіодного освітлення до стандартного пакету освітлення, можуть бути оснащені 19-швидкісною коробкою передач PowerDrive з повним перемиканням передач або безступінчастою коробкою передач CVXDrive.

Нові трактори Puma оснащені оновленим двигуном Tier 3 FPT NEF, який має турбонаддув і проміжне охолодження, а також, як і агрегат на тракторах Puma, оснащений внутрішньою системою рециркуляції вихлопних газів (EGR). Витрата палива була скорочена в середньому на 3,6%, тоді як інтервали обслуговування двигуна були подовжені на 25% до 750 годин, що є найкращим показником у галузі в цьому класі потужності, а інтервал заміни трансмісійного масла тепер становить 1500 годин, порівняно з 1200 годинами, з перевагами щодо максимального часу роботи/мінімального простою та витрат на володіння. Щоб відповідати місцевим вимогам і захистити двигун від палива низької якості, посилений паливний фільтр є необов’язковим. Ємність дизеля становить 372 літри, додатковий допоміжний бак додає ще 86 літрів, із загальним обсягом 458 літрів, що на 13% більше, ніж у попередніх моделях Puma, завдяки більшим інтервалам між заправками.

Функція керування низькими обертами холостого ходу двигуна зменшує швидкість двигуна, якщо трактор залишився працювати без водія на сидінні, щоб ще більше мінімізувати споживання палива, тоді як рівне транспортне прискорення на моделях PowerDrive покращує продуктивність транспортування по дорозі та забезпечує більше потужності на високих обертах двигуна .

Для оператора останні оновлення серії Puma приносять численні переваги робочому дню, зосереджені на одній із найтихіших кабін на ринку з рівнем шуму під час роботи 69 дБ(А). Вони включають низку оновлень кабіни, починаючи з покращеної пропозиції сидінь, включаючи сидіння класу люкс із розсувною спинкою для кращого комфорту. Новий стиль доповнюється преміальними матеріалами інтер’єру кабіни, які створюють атмосферу розкоші. Видимість покращується завдяки низько встановленому передньому склоочиснику, який забезпечує більшу площу огляду, а також опціональному пакету світлодіодного освітлення, який можна замовити замість стандартного галогенного розташування, щоб зробити нічну роботу легшою та безпечнішою.

На кінцях рядків і на поворотних смугах логіка човникової передачі пам’яті запам’ятовує останнє використане передавальне число, забезпечуючи послідовне, плавне маневрування та швидке повернення до роботи. Швидкість зміни напрямку можна регулювати відповідно до різних вимог застосування. Також корисним на кінцях поля є реактивне рульове управління, додаткова система змінного передавального числа, яка дозволяє змінювати кількість поворотів керма залежно від кута повороту передніх коліс для швидких і точних поворотів. Довжина переднього крила була збільшена для покращеного захисту від бруду, а список опцій також включає пакет переднього зчіпного пристрою.

Додаткова телематика AFS Connect дозволяє бездротовим способом передавати дані про роботу трактора в обліковий запис власника трактора на онлайн-порталі myCaseIH.com, щоб допомогти в аналізі, прийнятті рішень і веденні записів. ISOBUS Class 3 — це додаткова опція для тракторів, оснащених CVXDrive, що забезпечує безперебійну роботу терміналів ISOBUS із сумісними знаряддями, які також можуть контролювати такі функції трактора, як швидкість руху, відповідно до таких факторів, як щільність валка під час пресування.

З новими тракторами серії Puma можна ознайомитись в дилерських центрах компаніі АГРОАЛЬЯНС.